Neem direct contact op: 085-3018045 | 06-23018013

Goede voornemens 2017: Bespaar op uw facilitaire kosten

14 Dec 2016

Goede voornemens 2017: Bespaar op uw facilitaire kosten

Een nieuw jaar komt eraan! Veel organisaties schrijven in november en december doelstellingen voor het nieuwe jaar: Groei, winststijging, omzetvergroting en ontwikkeling zijn daarbij regelmatig de leidende factoren. De focus ligt op de klant en de optimalisatie en maximalisatie van uitgaande diensten en producten.

Maar wist u dat u een deel van uw doelstellingen veel makkelijker kunt behalen aan de andere kant van uw organisatie? Namelijk bij de inkomende producten en diensten!
Veel organisaties betalen namelijk onnodig (en soms zelfs zonder het te weten) teveel voor hun inkoop. Prijzen zijn te hoog en de condities waaronder gekocht wordt kunnen beter. Een optimalisatie van uw inkoop heeft direct een positief effect op uw rendement (u houdt namelijk meer geld over!)

Ons advies:

Sleutel (ook) aan uw kostenkant! Dit kan prima zonder in te leveren op uw condities! Praat met leveranciers en vergelijk prijzen..
Dezelfde producten en diensten kunt u inkopen tegen een betere prijs!

Lees in onze andere blogs hoe u dit kunt doen!

Zelf geen zin, tijd of onvoldoende expertise? 
Met ons netwerk, gezamenlijk inkoopvolume en onze expertise op inkoopgebied helpen wij u om tot een eerlijke en voordelige inkoop te komen. We doen dat vanuit uw perspectief, met enthousiasme en een constante focus op kwaliteit, ontzorging en kostenbesparing.
In onze vrijblijvende presentatie vertellen wij u graag hoe wij u helpen!

Klik hieronder voor het maken van een afspraak of bel: 06-23018013
Ja, ik wil graag meer informatie

Marcel van den Bergh
Lead consultant

Vind je dit artikel interessant? Like ons!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *